Children

Dirbtuvės su kompozitoriumi

Galimas mokinių skaičius: nuo 15 iki 25

Mokinių amžiaus grupė: 1 – 12 klasės

Dirbtuvėse su kompozitoriumi dalyviai mokysis kompozicijos pagrindų netradiciniais būdais - be natų ar instrumentų. Mokiniai turės galimybę įsiklausyti ir geriau pažinti juos supantį garsovaizdį, eidami kompozitoriaus specialiai sudarytu maršrutu. Įsiklausę į aplinką dalyviai mokysis analizuoti ir interpretuoti garsus, suprasti jų keliamas emocijas. Taip pat mokiniai susipažins su kino triukšmų kūrimo metodais, kuriuos galima panaudoti teatro ar kino etiuduose.


Teatro dirbtuvės: Kūrybiškumas

Galimas mokinių skaičius: nuo 15 iki 25

Mokinių amžiaus grupė: 5 – 11 klasės

Dirbtuvių metu yra kuriama erdvė, kurioje galima kartu pajausti ir lavinti aktoriaus instrumentus: balsą ir kūną, vaizduotę ir emocijas, intuiciją ir gebėjimą improvizuoti. Užduočių pagalba mokomasi pažinti save, lavinti dėmesį bei kūrybiškumą - dalykus, kurie teikia didelį džiaugsmą teatre ir kartu gali būti naudingi kasdieniniame gyvenime. Vykdydami improvizacines užduotis grupėmis ir individualiai atliekant vaizduotės ir atminties pratimus dalyviai įgis improvizacinius pagrindus ir augins pasitikėjimą savimi.


Dramaturgijos dirbtuvės

Galimas mokinių skaičius: nuo 15 iki 20

Mokinių amžiaus grupė: 9 – 12 klasės

Kūrybinių̨ dirbtuvių̨ metu mokiniai dirbs keliais etapais. Pirmoji kryptis – tekstas, jo kūrimas ir analizė. Kokie pokalbiai įstringa? Kokius dialogus nugirstame gatvėje, autobuse, mokykloje? Kurie dialogai mus prajuokina, o kurie – erzina? Ko reikia pokalbiui, kad jis virstų istorija? Antroji kryptis – filmo ir (ar) spektaklio dramaturgijos ypatumai. Kuo skiriasi romanas ir spektakliui ar kinui sukurtas tekstas? Ar tekstas gali virsti vaizdu ar garsu?

Dramaturgijos dirbtuvių metu moksleiviai mokysis pasakoti istoriją kalba, kuria kalba patys, ir kalbėti apie dalykus, kurie rūpi jiems. Dialogo forma ne tik padės papasakoti istorijas mums visiems atpažįstama forma, bet ir leis paaugliams pasižiūrėti į savo patirtis iš̌ kito kampo. Mokiniai bus supažindinami su pagrindiniais dramos principais, kūrybinio rašymo technikomis, atliks savęs pažinimo užduotis, mokysis konstruoti scenas ir pasakoti trumpas, bet paveikias istorijas.


Šiuolaikinio cirko dirbtuvės

Galimas mokinių skaičius: nuo 10 iki 20

Mokinių amžiaus grupė: 1 – 12 klasės

Dirbtuvių metu dalyviai supažindinami su šiuolaikinio cirko žanru ieškant atsakymų į klausimus: kuo šiuolaikinis cirkas skiriasi nuo tradicinio? Kaip tapti cirko artistu? Kada pradėti mokytis cirko? Kokių yra cirko disciplinų? Taip pat trumpai pristatomos galimybėmis apjungti cirką su skirtingomis meno srtitimis, o prieš pradedant fizines veiklas, žaidimų pagalba daromas apšilimas, kuriuo naudojasi net ir cirko profesionalai. Apšilę ir pasiruošę vaikai keliauja pažindintis su tokiomis cirko disciplinomis kaip žongliravimas ir akrobatika. Praktinių pratimų pagalba mokomasi pirmųjų triukų su trenerių pagalba, kuriuose atsiskleidžia cirko nauda mokinių ugdymo procese, pavyzdžiui, kūrybiškumo, pasitikėjimo savimi ir kitais skatinimas per žaismingas ir įtraukinačias veiklas. Galiausiai vaikai gali parodyti ką išmoko, atlikti triukus kaip tikri cirko artistai taip gerinant komunikaciją ir empatiją tarp bendraamžių.


Režisūros dirbtuvės

Galimas mokinių skaičius: nuo 10 iki 20

Mokinių amžiaus grupė: 1 – 12 klasės

Dažnai gauname patarimų ką sakyti ar ką daryti tam tikromis situacijomis. Tačiau dažniausiai tokie patarimai nelabai padeda, nes, sužinoję KĄ, nežinome KAIP. Šiuo klausimu dažniausiai scenos menuose atlikėjams padeda režisierius. Praktinių užsiėmimų metu bus mėginama į pažįstamas situacijas pažvelgti iš įvairių pusių, tuo lavinant interpretacinius gebėjimus, kritinį mąstymą, gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti. Kūrybinės dirbtuvės susideda iš trijų dalių: medžiagos rinkimas, nagrinėjimas ir interpretacijos galimybės, pastatymas. Šios trys dalys suteikia galimybę kitaip pažvelgti socialinius jaunimo kontekstus, gebėti nevienpusiškai jas vertinti bei išmokti demokratiškai vadovauti grupei žmonių, siekiant kūrybinio rezultato. Dirbtuves veda teatro režisierius ir pedagogas Gildas Aleksa.